Geplaatst: 30-06-2010 17:54
[158247]bij verkeerlicht stilstaan of bij in file rijden, telkens men stop met versnelling in D stand begint de uitlaat zwart te roken -indien men in N of P zet is er niets aan de hand .Uit gelezen met star , geen foutcode's .inlaatkleppen systeem en egr klep gecontroleert . Tijden vertrek of rijden alles perfecht en geen probleem of noodloop --rijd en versneld normaal of er niets aan de hand is.
ra-ra !!!! misschien iemand v/d mercedes techniekers nog meteen aanwijzing --zoek intussen verder
dank al voor mededenken.