uitlaat in d stand zwarte rook

6 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
E-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
220 cdi
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-06-2010 17:54

[158247]bij verkeerlicht stilstaan of bij in file rijden, telkens men stop met versnelling in D stand begint de uitlaat zwart te roken -indien men in N of P zet is er niets aan de hand .Uit gelezen met star , geen foutcode's .inlaatkleppen systeem en egr klep gecontroleert . Tijden vertrek of rijden alles perfecht en geen probleem of noodloop --rijd en versneld normaal of er niets aan de hand is.

ra-ra !!!! misschien iemand v/d mercedes techniekers nog meteen aanwijzing --zoek intussen verder

dank al voor mededenken.