Geplaatst: 29-06-2010 21:07
[158191]wij hebben hier een ford focus staan met het volgende probleem: klant reed al langer met een hikje met het optrekken
nu stottert hij heel erg met acceleren en als je heel rustig gas geeft dan gaat het wel
bougies kabels en bobine zijn vervangen dit gaf geen verbetering
met de snap-on kast geeft hij geen storingen hij zegt wel tijdens de data uitlezing " output injector 2 in storing" die knippert aan en uit maar hij slaat hem niet op al zijnde storing voor de zekerheid de 1 injector met de 2 injector omgewisseld maar hij blijft hetzelfde aan geven op de data lijken alle waarden oog wel binnen de tolerantie zoals labda waarde en lmm
heeft iemand een suggestie voor de gouden tip
alvast bedankt chris