Geplaatst: 09-03-2009 10:07
hoi
ik heb een vw transporter 2.5tdi vrijdeg ben ik die even gaan starten geen probleem
5min later foutmelding op dashboard "alternator defect"
heeft 4 maand stilgestaan is daarvoor wel eerder gestart geweest toen gaf hij niets aan
zaterdag weer gestart weggereden aan carwash gestopt stilgelegd daarna weer gestart weer verder gereden om te gaan tanken. weer stilgelegd en daarna weer kunnen starten. aangekomen in wommelgem stilgelegd. wagen willen verplaatsen starten ging niet meer. accu naar de knoppe nieuwe laten plaatsen. garagist zij alternator defect ofwel verdeelblokje op alternator.
gisteren zitten zoeken waar dat ding zit maar vind hem niet. waar zit hij of kan ik zelf dingen doen waar ik meer door te weten kom dat hij echt defect is?