Geplaatst: 18-02-2009 5:20
Hoi. Houdt de motor bij 3500 toeren ook daadwerkelijk in of gaat ie schokken.Of is er alleen maar sprake van een oplichtend motormanagement-lampje. Zit net als mijn voorganger te denken aan misfire door te arm mengsel tgv te lage brandstofdruk.Want vanaf dit toerental/belasting begint motor echt brstof te nemen. Een sensor/bedrading/stekkerverbinding kunnen door een resonantie bij betreffende toerental ook de oorzaak zijn.