Geplaatst: 30-06-2008 12:25
kijk is of er ergens een draad blank geschuurd is,in de versnelling starten kanteld de motor aardig in de rubbers, misschien komt dan de kabel los te liggen ,of met lopende motor aan alle kabels trekken komt de storing misschien ook terug.