Geplaatst: 29-06-2008 15:23
Beste allemaal,
Ik heb zojuist een Renault Scenic aangeschaft van bouwjaar 2000 met als optie een apart te openen
achterruitje. Heel leuk maar dat ruitje gaat dus niet open en ook doet de ruitenwisser het niet.
Ik heb zelf echt de ballen verstand van auto's maar wil niet voor hele dure verassingen staan bij de garage.
Weet iemand wat het probleem kan zijn?
oja , zekeringen zijn al nagekeken.