Geplaatst: 25-08-2008 21:19
hallo jaap
een beetje laat maar toch.
het tikken kan inderdaad van de klepstoters komen
het probleem doet zich meestal voor omdat er een laag kool op de kleppen komt
dit is goed te reinigen d.m.v forte in het inlaatkanaal te spuiten (hier zijn speciale spuitbussen voor met slang)
dit is eenvoudig te doen,boven op het inlaatkanaal zit een vacuum aansluiting deze loopt tot aan de 4e cilinder zo kun je goed bij allen cilinders inspuiten.
mvg jos