Geplaatst: 13-01-2010 20:51
Bij een stuurhoek van 2450 graden en geen foutmelding denk ik dat de software van de Multi-diag hier een beetje van slag is. Met een hoek van -128 + een foutmelding denk ik dat je het goede getal zag.
Laat de dealer hem eens uitlezen en calibreren.