Geplaatst: 09-10-2009 18:27
Deze Caddy kwam binnen in de noodloop. Het storingsgeheugen geeft aan Turbodruk regelverschil.
Na het wissen komt de storing niet terug totdat je hem een nacht laat staan.
Als we de auto een nacht laten staan, sluiten we de bosch tester aan en roepen we de inlaatdruk in het meetwaardeblok op. Deze heeft dan een uitschieter van 2,5bar. En dan springt de motor in noodloop.
* slechte vacuumslang vernieuwd
* turbodruksensor vernieuwd
* Vacuumklep vernieuwd van de turbo
Als we de schoepen van de variable turbo bedienen mbv een vacuumpompje, dan beweegt het asje soepel.
km stand 130.000km
Hoe verder?
Mvg
Peter