Geplaatst: 07-07-2008 14:15
De boardcomputer is af en toe uit als ik in de ochtend weg wil rijden.
De auto start wel normaal alleen de wijzers blijven allemaal op nul staan.
Vaak dezelfde dag of de dag erna doet hij het weer.
De dealer zegt dat het probleem alleen op te lossen is door er een nieuwe boardcomputer in te zetten a 600 euro excl arbeidsloon.
Dit advies kreeg ik trouwens zonder dat hij naar de auto gekeken.