gescheurde cilinderkop baleno

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Jorrit

Lid sinds: 21-05-2008

Geplaatst: 21-05-2008 9:42

Dag Maarten,

Via google kwam ik op dit forum terecht, en zag uw topic over de gescheurde cilinderkop v/d Baleno.
Het topic is gesloten, vandaar dat ik op deze manier mijn vraag wil stellen.

Mijn pas gekochte Baleno uit 2000 (benzine) verbruikt erg veel koelvloeistof, er werd mij verteld dat dit te maken zou kunnen hebben een gescheurde cilinderkop.
Ter vergelijking zou ik het volgende graag willen weten:
Verbruikte uw auto ook erg veel koelvloeistof?
En had de auto veel witte rook uit de uitlaat?
Waren er nog andere indicaties aanwezig, zoals witte smurrie/sludge op oliepijlstok, zoetige geur e.d.?

Bij voorbaat dank!

Groeten,

Jorrit Huisman:
huisman.jorrit@gmail.com