Slecht lopen bij intrappen koppeling stationair

14 reacties

Opgelost

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Transit connect
Onderwerp
Motor
Motorcode
TDCI
Eerste inschrijving
januari 2009
Brandstof
Diesel

reusje1981

Lid sinds: 24-10-2025

Bijdragen: 62

Geplaatst: 29-07-2010 14:45

Ben heel benieuwd hoe dit opgelost gaat worden. Hoop niet dat je straks als Ford NL zich ermee bemoeid dat je niets meer laat weten ;-) Dit is bij andere dealers wel eens gebeurt.

Misschien kunnen ze software matig een aanpassing doen op de EGR?