Geplaatst: 03-07-2010 10:38
[158408]hallo
weer een probleem ik had het gevoel dat mijn auto op 3 poken liep dus ben ik even gaan kijken of de motor reageert op het er 1 voor 1 aftrekken van de bougie doppen wat ik wel vaker doe om te kijken welke cilinder niet loopt,
maar bij deze golf trok ik de eerste bougiedop er af en hij viel uit nou normaal mag een auto dit niet doen maar goed nu wil hij niet meer starten want alle 4 de bougies vonken niet meer
ik heb de verdelerkap al vervangen deze was versleten maar hielp niks ook heb ik de rotor vervangen dacht dat de weerstand kapot was dit hielp ook niks, ook had ik een nieuwe bobine gemonteerd
ook dit helpt niks
is er iemand die er nog verder een oplossing zou kunnen hebben alle mogelijke oplossingen zijn welkom
mvg