Lid sinds: 16-04-2008
Bijdragen: 96
Geplaatst: 16-09-2008 23:02
heb een swift 1.3 automaat met airco kom uit op een verbruik van 1:9 weet iemand of deze autos wel of geen lock up op de automaat hebben mischien dat daar het euvel zit