Geplaatst: 17-04-2008 10:18
Ga eens kleppen stellen en compressie meten . Begin met de basis.
Gezien de leeftijd en lpg zal er wel een hoop kilometers op staan, ook al zal de teller dat niet aangeven. Probeer eens verse benzine, kans is ook groot dat je verstuivers vervuild zijn.
Zonder benzine gaat de spinnekop stuk inwendig.
Ze hebben vaak last van back-fire op lpg vanwege de lange inlaatbuizen. Is die grote ronde gasklep niet krom/scheef/verbogen?