Turbo regelaar

Merk
Model
Type
Onderwerp
Elektronica, Motor
Motorcode
Turbo regelaar
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

kkocabas

Lid sinds: 26-02-2008

Geplaatst: 26-02-2008 17:28

Beste Heer/Mevouw,


Turbo wordt aangedreven door de uitlaat? Het wordt toch mecahnish geregeld. Zodra je hoge toeren maakt des te meer druk op de inlaat, dus meer lucht dus een efficiente verbranding?


Het is voor mij heel vaag: Wat het nut van een Turbo regelaar is in dit geval? en of die wel een effect heeft op de prestatie van de voertuig als dat helemal niet bestond?


Met vriendelijke groeten,


Kamil Kocabas