Geplaatst: 03-07-2010 12:08
[158410]Hallo,
Onze Corsa A van 1991 is laatst gaan staan, afgesleept naar huis om daar verder onderzoek te doen.
Eerst dachten we dat het brandstoffilter was, dus die vervangen
Daarna ontsteking vervangen maar nog steeds het zelfde probleem.
Toen kwamen we erachter dat de brandstofpomp niks doet, dus gekeken met spanningzoeker, nu is mijn vraag wie weet welke zeker/relais voor het brandstofpomp gedeelte is en waar die zit?
En kunnen er ook nog andere oorzaken zijn??
Bedankt!!