Geplaatst: 03-07-2010 21:01
[158450]Wie heeft een oplossing voor het terugzetten van de service indikator. Met mijn snapon lukt het niet, omdat dit type er niet in staat. Op de oude manier van 15 seconde rem en gas intrappen lukt het ook niet, bij dit model. In het dasboard zit een display wat zegt "olie verversen nu " Wel grappig dat na het verversen van de olie er niet gezegd wordt "dank u" Dus de computers kunnen nog niet denken. misschien gelukkig maar. Weet iemand de oplossing zonder snap-on, of vag -com laat het even weten.vr victor