Geplaatst: 07-07-2010 16:46
[158646]heey
heb hier een corsa b waarvan de motor erg moeilijk op snelheid wilt komen.
als je optrek gaat dat met licht schokerig inhouden.
als je dan eenmaal met veel moeite bij de 120 bent gaat het MM lampje even branden.
de storing die dan naar voren komt is het:
zuurstofsensor circuit P0130
zou een te lage spanning hebben volgens de comp
als ik het goed heb bedoelt hij daarmee de lambdasonde.
die heb ik nagemeten maar is goed, wat ik ook even snel heb gemeten is de brandstof druk en de luchtmassa meter die zijn ook goed.
ga er morgen weer mee verder en misschien dat er iemand is hiero die een tip of een oplossing heeft
groeten