Geplaatst: 06-07-2010 12:30
Je zegt het eigenlijk zelf al, het lijkt op een veiligheid. Dus houdt de brandstofdruk cq turbodruk eens in de gaten tijdens het rijden.
Bij de dealer zeiden ze al iets over de opvoerpomp, dan zullen zij daar ook wel meer problemen mee hebben, dus misschien meer in die richting blijven denken, brandstoffilter, regelaar, druksensor of hogedrukpomp. Als het aan de bak ligt gaat de motor meestal in noodloop, slaat dan niet af. Succes!