Geplaatst: 08-07-2010 19:43
[158705]hallo,
De airco van mijn 318d werd niet meer koud en nu ben ik de druk gaan meten(had een mano meter thuis)maar de hogedruk loopt op tot 30 bar en dan gaan de hogedruk beveiliging er in. wat zou de oorzaak van die hogedruk kunnen zijn? De fan gaat wel verhard draaien wanneer de airco word ingeschakeld.