Geplaatst: 18-05-2016 12:23
Beste leden,
Ik heb hier een sprinter automaat staan die zo af en toe niet op het gaspedaal reageert.
Als hij niet reageert blijft het ook zo, na een paar keer opnieuw starten gaat het weer goed.
Er zijn geen foutcodes opgeslagen.
Als het probleem niet optreedt is er niets aan te merken.
Gaspedaalsensor en brandstoffilter zijn vorig jaar vervangen 1000km geleden.
Het lijkt erop dat de pomp het signaal niet binnen krijgt.
Heeft iemand hier ervaring mee, en dan misschien een oplossing.
Gemeten
Sensor naald verstuiver geeft 98 ohm
Uitgelezen met
Wow