Geplaatst: 26-06-2008 22:24
Het wil wel eens gebeuren dat de magneet koppeling (coverter clutch) die in de koppelomvormer zit vast blijft zitten en dan blijft de koppeling motor/automaat vast en zit er geen slip meer in.
dit is misschien een mogelijke storing, het is ook mogelijk dat er in de automaat een foutcode in komt deze komt iedere keer terug als de motor weer afgeslagen is. (Opel specialist)