Geplaatst: 16-07-2008 22:27
stuurkolomschakelaar met c.c monteren inleren door een waarde in meetwaardeblok aantepassen en klaar.moet je wel een electronisch gaspedaal hebben anders gewoon universeelsetje met trekkabeltje monteren.beide is goed tedoen.