Geplaatst: 23-05-2016 23:16
Hoi,
Ik heb hier een een partner met een 2.0 HDI staan. Klacht was dat ineenkeer het vermogen weg was, slecht starten en het motorlampje ging branden.
Probleem vrij snel gevonden. Brandplaatje lek. Injector gedemonteerd. Laten testen. Inspuiting bij vollast was iets boven max toegestaan, zou geen problemen moeten geven. Zitting gereinigd en injector gemonteerd.
Nou start hij redelijk vlot maar koud loopt hij voor geen meter. Loopt op 4 cilinders maar hikt verschrikkelijk. Ploffen uit de uitlaat tussendoor.
Als de motor op bedrijfstemperatuur is is het over.
Iemand een idee? Gloeistiften zijn ok.
Groeten,
Martijn