Geplaatst: 27-09-2008 13:21
het lampje geeft aan dat de motor een storing heeft door de storing te wissen (uit het computer geheugen ) word er niks oplost
als de storing steeds terug komt dus eigenlijk niet weg is zul je aan de hand van de storingscode een passende oplossing moeten zoeken
weet je wat de storings code is
succes gr paul