1 reactie
Lid sinds: 06-12-2007
Bijdragen: 10
Geplaatst: 13-07-2008 10:38
het probleem is bij het overschakelen van 3 naar 4 slipt de versnellingsbak 300 toeren alleen bij heel warme moter wie heeft daar een oplossing voor