Geplaatst: 29-11-2009 22:49
hoi heb je ook een tekening voor me en hoeveel pakkingen moet ik dan vernieuwen bij het schoon maken er van
en wat voor pakking moet ik dan hebben voor het af sluiten van de egr klep
stuur het maar naar me Email adres
alvast bedankt
andor