Geplaatst: 03-04-2010 21:40
hallo ik heb hier een matiz staan,als die koud is loopt die erg stotend en er komt zwarte rook uit de uitlaat en stinkt erg naar de benzine,moet ik hier denken aan een koudstart (sensor in de thermostaat) ? of is het raadzaam om de klepspeling te meten,of kan ook de lambda sensor kapot zijn,ik zie namelijk ook geen storings lamp branden.