4 reacties
Lid sinds: 05-12-2025
Bijdragen: 8
Geplaatst: 03-07-2010 18:35
Hoi,
Heb je op pen 36 van de ecu [lus ?
Zo nee eentje van de accu trekken en klaar.
Is de stekker van het dubbelrelais vel goed schoon ?
Gr,
Marco