multiriem

2 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.0 duratorx
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

1963

Lid sinds: 24-10-2025

Bijdragen: 238

Geplaatst: 12-07-2010 21:43

hallo heren

ik heb een transit binnen gekregen waar de multiriem van stuk is gegaan .

ik heb alle stukken eruit geplukt (slierten)

nu heb ik een nieuwe riem gekregen en wel de 6pk 1640 maar ik krijg deze niet gemonteerd .

het is net of deze 5cm tekort is.

ik heb ford gebeld en deze schrijven voor deze motor een 6pk1636 voor, wie heeft hier al eens meer megezeten en welke maat moet er nu wel op.

hij zit nogal moeilijk tussen de spanner om steeds te proberen welke maat juist is .

1963