Geplaatst: 15-07-2010 19:29
Deze heeft geen opvoerpomp in de tank toch?
Valse lucht via brandstoffilter(huis) oid?
Dit kan ook nog in je drukregelventiel zitten. Evt kun je tijdesn het rijden de regeling van de hogedrukregelklep meten tijdens rijden. Als je ziet dat aansturing van regelventiel verandert dan probeert de ecu het te kort te corrigeren, als dit gebeurt en je verstuivers en HD pomp zijn goed, kan dit in die regelklep zitten