Geplaatst: 31-07-2010 18:43
Hoi,
Lijkt me simpel als het je eigen auto betreft vertel je dat er gewoon niet bij.
geen verwaring, ergenis en irritatie.
Correct me if i'm wrong ?
Een vraag stellen of iemand monteur is lijkt mij niet zo gek, als je al 3 jaar lid bent en 1 bijdrage op je naam hebt staan toch ?
De bedoeling van dit forum is volgens mij dat het alleen voor profs is en dat je elkaar op de hoogte houdt en helpt bij het oplossen van problemen en storingen.
Lijkt me logisch dat het wel van 2 kanten moet komen en je niet alleen het forum gebruikt voor enkel en alleen je eigen problemen en verder nooit is kijkt of reageert op problemen van collega's
Mijn inziens moet je meer bijdragen hebben aan tips, truuks, oplossingen of suggesties dan vragen.
De particulieren kunnen gewoon kijken of een probleem bekend is en hier op zoeken lijkt mij meer dan genoeg.
Als we jan en alleman maar uit de brand gaan helpen zitten wij straks zonder werk toch ?
De reactie's op dit soort dingen kunnen wel wat genuanceerder, want het gaat er af en toe behoorlijk fel aan toe.
Laten we het gezellig houden en goed nadenken met wie je de kennis deelt.
Je hoeft echt niet elke dag op het forum alle vragen te bekijken etc. maar zo nu en dan een bijdrage lijkt me wel sociaal.
Hierbij wil ik het laten en iedereen een fijn weekend toewensen.
Gr,
Marco
Gr,
Marco