Geplaatst: 01-06-2016 20:08
Auto wordt door een jongen bereden die niet weet wat opwarmen is. en stevig rijdt. (beetje asociaal)
Hij reed en onder het rijden is hij spontaan gaan schudden (het gevoel van een kapot massa vliegwiel) Wij hebben de koppeling vervangen (was niet erg goed meer) maar het probleem is niet verholpen. De auto heeft geen massa vliegwiel. Ons vermoeden ligt in het niet op tijd staan van de balans as onderin de motor wie heeft daar ervaring mee? Is het makkelijk te controleren? Trekt wel goed op.
Gemeten
koppelingset vervangen, compressie gemeten 25,4 bar 23,8 bar en 24,5 bar
Uitgelezen met
Kts 540
Foutcodes
geen codes