Geplaatst: 14-06-2008 13:41
Dankjewel, Angelo:)
We hebben vandaag op het werk gekeken wat het kan zijn, en het blijkt dat mijn eerste gedachte correct is: de spanrol v/d distributie heeft het begeven...
We hebben de distributieriem met span -en looprol vervangen by 57.000 km, en nu, na 54.000km moet het weer...
Ik moet zeggen, dat ik VET mazzel heb, want de motor loopt gewoon, terwijl deze eigenlijk stuk had moeten lopen, dus be ik wel blij dat er niets ernstigs is gebeurd!
Weet ik in ieder geval wat dat geluid is, hopenlijk, wanneer iemand het zelfde probleem heeft, dat hij/ zij ook net zoveel geluk als ik heeft, dat er niets ernstigs gebeurd:)
Bedankt voor de response, Dave