2 reacties
Lid sinds: 16-10-2008
Bijdragen: 4
Geplaatst: 16-10-2008 12:26
Is het niet gewoon de klepdeksel pakking die lekt??
Om het zeker op te sporen, gewoon ff met ontvetter je blok schoonspuiten, en dan laten lopen en kijken waar het olie spoor vandaan komt.