olielekkage bij uitlaatspruitstuk

2 reacties

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

LunaChick

Lid sinds: 16-10-2008

Bijdragen: 4

Geplaatst: 16-10-2008 12:26

Is het niet gewoon de klepdeksel pakking die lekt??


Om het zeker op te sporen, gewoon ff met ontvetter je blok schoonspuiten, en dan laten lopen en kijken waar het olie spoor vandaan komt.