Geplaatst: 17-06-2010 10:59
als ik gas pedaal ineens intrap ijlt het gas na
komt wel op toeren zit alleen een vertraging in
als ik gas op bv 2000 toeren wil zetten schiet ie door en iets of wat minder gas valt ie meteen weer naar stationair
onder rijden merk je er niet zoveel van behalve met wegrijden omdat je de koppeling dan net iets te snel op laat komen