Lid sinds: 22-11-2007
Bijdragen: 1118
Geplaatst: 09-11-2009 20:05
het probleem was vrij simpel de 2 kunstofbrandstofleidingen die langs de distributiekap lopen kunnen lucht gaan lekken als deze niet goed in de klemmen zitten al diverse keren meegemaakt