Geplaatst: 31-07-2010 17:42
Foklop,fijn dat je het opneemt voor Elsen,probeer het nog een keer,ook over het EIGEN auto vraagstuk ben ik het nog steeds niet eens,het moet mogelijk zijn om een vraag te stellen over de auto van jezelf,hier moet duidelijkheid in komen.
vr.gr.jan