Geplaatst: 04-08-2008 21:04
Hallo ik heb hier een probleen met een cordoba 1.6 AKL motor.
De auto valt soms uit bij het overschakelen en bij stationair draaien.
Als ik de motor weer wil starten slaat hij moeilijk aan maar met gasgeven krijg ik hem weer aan de loop.
Het probeem doet zich niet constant voor. Het gasklephuis al opgestuurd en gereviseert,er weer op gezet en opnieuw ingeleerd. Ging een paar dagen goed nu weer het zelfde probleem.
Wie heeft er nog suggesties.