Geplaatst: 05-09-2008 9:28
Ik rijd nog steeds met hetzelfde probleem rond.
Het instrumentenpaneel is goed, als deze eruit is en de motor draait dan blijft het probleem zich voordoen. Tikkend relais op de zekeringkast bij de bodycomputer.
Het probleem is: Het instrumentenpaneel valt even weg, tikkend relais, oplopende kilometerstand en na verloop van tijd storingen. Ook de binnenverlichting valt uit op dat moment evenals de City-stand en soms de asr. Dikkere kabel vanaf de accu geprobeerd, helpt ook niet.
Zou het dan toch de bodycomputer zijn?
graag reactie.