Geplaatst: 09-06-2010 16:30
Hoi we hebben een picasso hier staan en loopt op 3 cilinders we hebben kompressie gemeten en was oke en we hebben de bobine gedemonteerd en gekeken op vonk was oke we hebben de injectoren gem, en spoten allemaal benzine wie heeft er nog een oplossing? we gaan nu foutcodes uitlezen maar de motor loopt wel alleen op 3 cilinders. alvast bedankt. Gr Gerrit