op 3 cilinders lopen

7 reacties

Opgelost

Merk
Citroën
Model
Xsara Picasso
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
loopt op 3 cilinders
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

knutselhome

Lid sinds: 21-12-2008

Bijdragen: 2120

Geplaatst: 09-06-2010 16:30

Hoi we hebben een picasso hier staan en loopt op 3 cilinders we hebben kompressie gemeten en was oke en we hebben de bobine gedemonteerd en gekeken op vonk was oke we hebben de injectoren gem, en spoten allemaal benzine wie heeft er nog een oplossing? we gaan nu foutcodes uitlezen maar de motor loopt wel alleen op 3 cilinders. alvast bedankt. Gr Gerrit