Geplaatst: 06-06-2010 20:23
Hoi heren ik dacht dat het probleem met deze storing was opgelost maar na 2 weken kwam die weer terug ik heb al alle pakingen en egr vervengen en lambdasonde vervangen maar zonder resultaat wie heeft er nog een idiee ik heb alles opnieuw ingeleerd en schoongemaakt wie weet het??? Gr Gerrit