Geplaatst: 02-06-2008 14:23
Hallo allemaal.
Sinds vanochtend heb ik een probleem met mijn auto.
Tijdens het rijden bij het maken van een bocht naar rechts sloeg de motor af. Op het dashbord ging het oranje lampje van het "motorblok" branden (elektrisch systeem motor).
Alle zekeringen onder het dashboard en in de motorruimte gecontroleerd (allemaal nog intact)
De startermotor loop gewoon
de bougies en bougiekabels zijn allemaal nagekeken en in orde
de verdelerkap en rotor waren een kleinbeetje gecorrodeerd --> schoongeborsteld en weer gemonteerd.
maar nog steeds wil de motor niet pakken.
Iemand enig idee waar dit probleem aan te wijten is?
Groetjes