Geplaatst: 30-12-2009 17:15
Hoi ik heb een vervelent probleem als ik met de auto ga rijden dan zit er een resonantie in het begint bij ongeveen 1550/2000 toeren als je de auto op de brug zet en je laat hem op de bok lopen dan is er niets te horen alleen als de wiellen op de weg zet is het weer hoorbaar ik dacht zelf eerst aan een hitte schild wat voor trillingen kon zorgen maar zonder resultaat het is ook geen wiellager of id wie weet het of zit er in het spruitstuk of voorpijp nog een plaat in? Gerrit