1 reactie
Lid sinds: 26-11-2007
Bijdragen: 8
Geplaatst: 28-09-2009 18:28
Er zit waarschijnlijk een opvoerpomp in de brandstoftank controleer of deze werkt. Foutcodes?
Succes