Geplaatst: 16-07-2010 16:37
Hoi,
Ik zou de volgende dingen even controleren:
Lekke turboslang/intercooler. Als je een slang loshaalt en dan bv een dop van een spuitbus met een gaatje erin in de lang stopt, kun je met een luchtspuitje druk op het systeem zetten en luisteren of er ergens druk wegvalt.
Wervelkleppen vast= kun je wellicht testen met een actuatortest op je kts.
Alle vacuumslangen heel dus allemaal goed controleren.
Laaddruksensor dichtgekoold
Suc6,
Gr,
Marco