Geplaatst: 07-07-2010 16:01
[158643]Goedendag,
We hebben een mercedes E 320 2004 met het warme weer kraken de remmen heel erg.
als je de deur van de auto open doet of alleen de rem intrapt kraakt hij al . het komt uit de remklauwen voor.
( remklauwen zijn van alumunium )
zijn deze remklauwen uit elkaar te halen . of moet je nieuwe rem klauwen monteren ?
groetjes joop