Geplaatst: 09-07-2010 22:55
[158774]het groen lampje van de lean-burn brand niet meer.
gevoelsmatig denk ik dat de motor nu continu op een arm mengsel loopt.
het extra vermogen bij meer gas geven ontbreekt.
auto/motor loopt voor de rest zonder problemen.
wie kan mij op het goede spoor zetten ?