9 reacties
Lid sinds: 05-12-2025
Bijdragen: 22
Geplaatst: 30-07-2010 21:44
zit hij nog in de garantie/coulance? 83000 is wel erg vlot. hoe werkt die kettingspanner precies? zit er ook een "ratel"(terugstellen na deblokkeren van een pal oid) functie in? overtoeren zou ook nog kunnen.